Caz Umanitar
Am aflat de un caz foarte grav care necesita ajutorul nostru.
As vrea sa iti descriu asa cum sa intamplat acest eveniment nefericit pentru Roby:
Era intr-o sambata in urma cu o luna si jumate aproximativ cand mai multi bikeri printre care si Roby au hotarat sa faca o tura cu motoarele pe ruta Resita-Anina(Caras-Severin),in apropierea unei curbe extrem de periculoase (ac de par), Roby a pierdut controlul motorului iar in acel moment din contrasens a venit un autoturism pe care a reusit sa il evite pentru a nu avea impact frontal,dar cu piciorul stang a sters aripa masini pana in dreptul usi de la sofer acolo unde, cum s-a indoit aripa, i-a intrat genunchiul intre aripa si usa iar marginea usii i-a retezat efectiv rotula piciorului stang cu o parte din os, deasemenea nu mai are tendoane, ligamente si o parte mica din muschi. A fost transportat de urgenta la Spitalul Judetean Resita, dupa aceea la Spitalul Judetean Timisoara unde cu mari eforturi a fost operat si s-a reusit salvarea piciorului, riscul fiind de amputare.
Acum are un cadru metalic care este prins de oase pe viu pentru ai tine piciorul sa nu i se articuleze in toate directiile in lipsa rotulei care ii dadea mobilitate controlata.
Situatia financiara a acestui baiat este extrem de precara pentru ca in urma cu ceva timp parinti lui au ramas fara adapost casa fiindu-le luata de banca, si odata cu ei, fara adapost a ramas si el, acum ducandu-si viata pe la diferite persoane cu suflet mare.
La ora actuala Roby este internat in Bucuresti la spitalul Baghdasar-Arseni, asteptand de pe o zi pe alta sa se faca vreo minune pentru a putea reveni macar partial la cum a fost odata. Are nevoie de o suma de bani destul de mare pe care doctori inca nu au specificat-o concret nestiind nici ei exact ce solutie vor alege pentru el, fiind inca in stagiul de consultare.
Pentru toti cei care doriti sa intindeti o mana de ajutor voi posta aici contul si numerele de telefon la care poate fi contactat Alin pentru orice detaliu legat de Roby.
Contul este:Contul: RO76RZBR0000060010575905 Raiffeisen Bank Resita
Gaina-Niculescu Iosif-Alin
telefon:0721606470 sau 0723565166
Compania Premier Cycle 1908-1923
Premier Cycle Company din Coventry
Compania Hillman and Herbert Cycle a fost fondată in 1876, de WH Herbert si William Hillman. Hillman si Herbert erau producatori de biciclete, pana la inceputul secolului, atunci când au decis să intre pe piata motocicletelor si a afacerilor cu automobile
In Coventry, Anglia, productia de biciclete era o ramura a industriei prelucratoare de masini de cusut, in stransa legatura cu “Fabrica de masini de cusut Coventry”. Fabrica lui Hillman si Herbert era localizata in Hillfields, o suburbie din Coventry, Anglia.
Compania Premier Cycle
Compania Hillman si Herbert Cycle si-a schimbat numele in "Compania Premier Cycle" in 1892. Compania Premier Cycle a inceput productia de motociclete in 1908.
1913 Premier Cycle
În 1912, Compania a inceput productia de ciclo-masini Premier Cycle, masini mici si ieftine care au folosit de multe ori motoare de motocicleta cu unul sau doi cilindri.
Monocilindru Premier 500cc
Coventry Premier Ltd.
Premier Cycle a trecut printr-o alta schimbare de nume in 1914, la " Compania Premier Coventry". Coventry Premier lanseaza "Super vagabondul" ("Super Runabout") in 1917 o ciclo-masina cu trei roti, asemanatoare cu Piagio Ape cu un motor V-Twin racit cu lichid, de 1056cc.
Compania Hillman-Coatalen Motor Car
William Hillman creaza "Hillman-Coatalen Motor Company Car" in 1906. Hillman-Coatalen a fost producatorul masinii "Hillman".
Robinetul si valva de amorsare a motorului
Compania Premier Cycle (Coventry Premier Ltd.) a fost vanduta catre Singer & Co (aka " Singer Bikes and Motor Bikes ") in 1920, si numele Premier / Coventry a fost abandonat în 1923.
Premier Cycle1913
Moto Guzzi Norge GT8V
Modelului original, de acum cinci ani, i-au fost atribuite o multitudine de laude dar, varianta sport-tourer, complet carenata, a fost foarte criticata pentru o groaza de aspecte negative precum vibratiile in ghidon, caldura excesiva a propulsorului V-twin 4V de 1151cc si saua nu foarte confortabila.
Acum Norge (Norvegia in Italiana, nume oferit pentru a celebra calatoria de 4000 mile la Cercul Polar din 1928) s-a intors, conprehensiv actualizat. Noul Norge GT8V seamana foarte mult cu modelul vechi dar se vehiculeaza ca 80% din componente sunt noi, incepand cu motorul cu 8V care-i da numele. Moto Guzzi foloseste motorul 8V de cativa ani pe modelele Stelvio dar pentru Norge e o premiera deoarece constructorii erau interesati mai mult de un motor stabil, capabil in gama medie de rpm. decat unul cu performante de varf. Guzzi afirma ca noul propulsor de 1151cc ofera un cuplu cu 20% mai mare in gama medie de turatii cat si 7CP in plus . Motorul racit cu aer, revizuit, mentine temperatura la nivel decent multumita aripioarelor cilindrului revizuitesi unui radiator de ulei mai mare dotat cu ventilator.
Ciclistica a fost imbunatatita si ea multumita amortizoarelor refacute atat pe fata cat si spate. Franele sunt de la Brembo, cu ABS – standard. Si carenajul a fost usor modificat dar pastreaza forma rotunjita si proiectoarele pereche. Saua a fost remodelata si ea, lafel si parbrizul iar ghidonul e mai inalt si a fost adus catre pilot asa ca pozitia de conducere e una mai dreapta. Pasagerul are acum manere de care sa se tina iar montajul standard al gentilor laterale a fost modificat. Extra se poate opta pentru un Top-box.
La viteza ai parte de un confort neasteptat multumita, in parte, parbrizului ajustabil (manual), manevrat de o pereche de butoane laterale, greu accesibile. Pacat ca nu poti seta inaltimea seii lafel ca la Stelvio, mai ales daca iau in consideratie faptul ca scaritele sunt destul de inalte. Si asa si trebuie sa fie pentru ca suspensia noua, mai rigida, se traduce prin abordarea mai usoara a virajelor. Pentru un sport-tourer mare si greu, Norge este extrem de agil iar aplecarea lui de pe o parte pe alta se face usor. Anvelopele Pirelli Angel ST te incurajaza prin aderenta sporita iar cricurile, central si lateral, reproiectate, iti lasa destul spatiu de joaca in curbe. Singurul minus acordat suspensiilor vine din perspectiva pilotului care mai cara un pasager si bagaje si ar vrea sa seteze amortizoarele pe preincarcare din mers. Norge nu e capabil de asta. I-ar prinde bine un sistem de ajustare prin telecomanda, ca la Stelvio sau, mai elegant, optiunea de ajustare electronica a suspensiilor ca la BMW R1200RT sau Ducati Multistrada 1200. Desii ABS-ul e standard, franele nu sunt lafel de puternice ca cele montate pe alte modele din aceeasi clasa.
Ceea ce face Moto Guzzi Norge GT8V atractiv este motorul lui vioi, lin si ciclistica buna care-ti permite sa te bucuri de drumurile serpuitoare. Promite parcurgerea distantelor mari intr-o maniera confortabila si, acum cand majoritatea defectelor modelului anterior au fost remediate, ne aflam in fata unui rival pentru RT-ul de la BMW, Triumph Sprint GT sau Ducati Multistrada 1200, mai ales daca tinem cont de pretul de 11,610 Euro.
Motor V-tvin 90°,SIHC, 8V, 1151cc
Alezaj/Cursa 95.0 x 81.2mm
Compresie 11.0:1
Admisie Injectie
Ambreiaj Uscat, monodisc
Transmisie 6 Trepte
Putere 102CP @ 7000 rpm
Cuplu 104N/m @ 5500 rpm
Cadru Dublu-leagan, otel
Suspensie fata Furca Marzocchi 45mm , ajustabila preincarcare
Suspensie spate Amortizor Sachs ajustabil preincarcare si recul
Frana Fata Etrier Dual Brembo 4 pistonase, disc 320mm, ABS
Frana Spate Etrier Brembo 2 pistonase, disc 282mm, ABS
Anvelopa fata 120/70ZR-17 Pirelli Angel ST
Anvelopa spate 180/55ZR-17 Pirelli Angel ST
Inaltime sa 810mm
Garda sol 149mm
Capacitate rez. 23l
Culori disponibile Alb, gri, negru.
www.motoguzzi.com
VERDICT 3.5 din 5 stele
Confortabil, capabil dar lipsit de rafinamentul competitorilor.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu